لطفا جهت استعلام قیمت های به روز، با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

لباسشویی

نکات خرید ماشین لباسشویی مناسب

امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری برای هر خانواده است، اما خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از عوامل مانند بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، قیمت و تصمیم‌گیری درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید لباسشویی انتخابی بهتر با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالاتری داشته باشید.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید این محصول راهنمای خرید آن را با دقت بخوانید و به گزینه‌های مهم در خرید توجه کنید.

در ادامه با کرج کالا همراه باشید.

نکات خرید لباسشویی

  • محل قرار دادن دستگاه

اگر در یک خانه یا آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، احتمالا اندازه و فضا یکی از دغدغه‌های شما هنگام خرید ماشین لباسشویی خواهد بود. لباسشویی‌های درب از جلو نسبت به لباسشویی‌های درب از بالا جمع‌ و جورتر هستند.بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید لباسشویی درب از جلو می باشد.

 

  • ظرفیت ماشین لباسشویی

ظرفیت ماشین لباسشویی بر اساس میزان لباس خشکی که در یک چرخه شستشو می‌توانید در لباسشویی بریزید، برحسب کیلوگرم تعیین می‌شود.

ظرفیت یا گنجایش لباسشویی به معنای این است که از چه مقدار لباس در لباسشویی خود برای شستشو می توانید استفاده کنید. اگر در ماشین لباسشویی خود بیش از حد لباس بریزید، تعادل لباسشویی به هم خورده و از ادامه روند شستشو باز می ماند. در عین حال اگر کمتر از ظرفیت لباسشویی بار در آن قرار دهید، به مرور زمان دچار مشکلات جدی از جمله لرزش شدید و سر و صدا می شود.

برای یک فرد تنها یا یک خانواده دو نفره ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت 6 کیلوگرم می‌تواند مناسب باشد.برای یک خانواده بزرگ احتمالا نیاز به مدل‌های بزرگ‌تر با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم است.

 

  • جنس بدنه

مواد اولیه ساخت درام یک ماشین لباسشویی ویژگی‌ای است که به‌شدت به قیمت و کیفیت کلی ساخت لباسشویی بستگی دارد. این بخش از ماشین لباسشویی بیشترین استفاده را دارد، بنابراین مواد بهتر باعث دوام بیشتر خواهد شد.

لباسشویی‌های ارزان قیمت اغلب از درام‌هایی با جنس پلاستیک محکم یا سرامیک ساخته‌شده‌اند، درحالی‌که مدل‌های گران‌تر از استیل ضدزنگ ساخته‌شده‌اند.

 
  • قیمت خرید

احتمالاً مهم‌ترین نکته این است که برای خرید لباسشویی جدید چقدر می‌خواهید هزینه کنید! مسلماً هزینه اولیه خرید لباسشویی گران‌قیمت‌تر، بیشتر خواهد بود. اما لباسشویی‌های گران‌تر معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین از آنجایی‌ که احتمال مشکل پیدا کردن آن‌ها کمتر خواهد بود، هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز کمتر است و کارآمدتر خواهند بود. در نتیجه در هزینه‌های آب، انرژی و مواد شوینده نیز صرفه‌جویی خواهد شد. بنابراین هنگام خرید، طول عمر لباسشویی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 
  • برند

امروزه مدل ها و برند های مختلفی از لباسشویی در بازار موجود است که از جمله آن ها میتوان به بوش ، الجی ، سامسونگ ، پاکشوما ، دوو و… اشاره کرد.

چند ویژگی مهم لباسشویی

  • برنامه‌ های شستشوی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی‌های جدید برنامه‌های مختلف شستشو مطابق با جنس‌مختلف پارچه دارند. برای مثال برنامه شستشو مخصوص لباس های ورزشی ، لباس‌های تیره و روشن، پارچه‌های ظریف و … که بر اساس قیمت تولیدکننده و قیمت ماشین لباسشویی متفاوت هستند.

 

  • ظرفیت ماشین لباسشویی

یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی داشتن تایمر متغیر است که به شما اجازه می‌دهد مدت‌زمان برنامه شستشو را کنترل کنید و همچنین زمان شستشوی با تأخیر را تنظیم کنید.

 

  • کنترل دما

ویژگی تنظیم دمای آب شستشو یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی است. با استفاده از این امکان می‌توانید برنامه شستشو را برای پارچه‌های مختلف که نیاز به شستشوی ظریف با آب سرد یا شستشوی قوی با آب گرم دارند، تنظیم کنید. معمولا استفاده از آب سرد برای بسیاری از شستشوها به‌خوبی آب گرم عمل می‌کند و با این کار می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

 

  • شستشوی سریع

این ویژگی برای مواقعی که فرصت کمی دارید و به لباس خود نیاز دارید می‌تواند مفید باشد.با استفاده از این برنامه می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری لباس های مورد نظر خود را بشورید.

 
  • صفحه نمایش ماشین لباسشویی

صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر وضوح بیشتری دارند، خواندن را آسان‌تر می‌کنند و اطلاعات مفیدی درباره مدت‌ زمان باقی‌مانده تا پایان شستشو یا خطای به وجود آمده در حین کار ماشین لباسشویی به شما می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه

شرایط فوق العاده اقساط کرج کالا