جشنواره فروش فوق العاده نقدی کرج کالا

ساید بای ساید الجی

ساید الجی X247 چقدر جا داره؟​

Door – in – Door
یخچال فریزر ساید بای ساید الجی مدل GR-X247CSAV یکی از زیباترین دستگاه‌هایی می‌باشد که در عین کیفیت و دوام بالا، به راحتی می‌تواند نیاز هر خانواده ایرانی را تأمین کند.علاوه بر قابلیت دور این دور، در این یخچال ساید بای ساید الجی ، ویژگی خیره کننده به نام Instaview نیز جای دارد که به کمک آن‌ها این ساید بای ساید لقب InstaView Door-in-Door™ به خود گرفته است.
با دوبار ضربه زدن بر روی قسمت شیشه ای درب یخچال،لامپ داخل یخچال روشن شده و شما قادر به مشاهده داخل یخچال خواهید بود، و همچنین با دو بار ضریه زدن مجدد لامپ داخل یخچال خاموش خواهد شد.بنابراین بدون از دست دادن سرما یخچال و همچنین با کاهش مصرف انرژی قادر به مشاهده محصولات داخل یخچال هستید.و با باز کردن درب Door-in-Door میتوانید بدون باز کردن درب کل یخچال به محصولاتی که بیشترین مصرف را دارید دسترسی داشته باشید.
ساید بای ساید الجی
کمپرسور اینورتر
این یخچال مجهز به کمپرسور اینورتر خطی بوده و تا 32 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند،علاوه بر این دوام بالاتر و کنترل دمای مطلوب را برای تازه‌تر نگه‌داشتن غذاها برای مدت طولانی‌تری فراهم می‌کند.”نرخ مصرف انرژی” همیشه برای مصرف کنندگانی که یخچال خریداری می کنند مهم است. کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی با تطبیق مکانیزم مهندسی بازده، انرژی بیشتری را ذخیره می‌کند.
 
Hygiene Fresh
یخچال الجی GR-X247CSAV با فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh هوایی تمیز و بدون آلودگی را در یخچال ساید بای ساید به جریان انداخته و تا ۹۹٫۹۹% آلودگی های موجود در هوا را می گیرد. این قابلیت به نگهداری بهتر مواد غذایی و تازه سازی آن ها کمک شاشانی می کند.
 
Smart ThinQ
همچنین با استفاده از سیستم هوشمند الجی Smart ThinQ قادر خواهید بود یخچال خود را حتی وقتی که خانه نیستید از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. به راحتی دمای یخچال فریزر را کنترل کنید.
 
 
در یخچال فریزر الجی GR-X247CSAV از یخ سازی باریک SpacePlus™ Ice System استفاده شده است که فضای بیشتری را برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی در داخل فریزر فراهم می آورد.
همچنین قفسه ی مخصوص نگهداری بطری Full Wine Rack، از جمله مواردی است که در بخش یخچال جاسازی شده است و به اندازه ی ۴ بطری را می تواند بصورت افقی نگهداری نماید.یکی دیگر از قفسه هایی که در یخچال وجود دارد، قفسه ی Utility Box می باشد، این قفسه می تواند اقلام کوچک مانند پنیر و کره و … را در دمای مطلوب و مناسب نگهداری نماید.
 

شما میتوانید از طریق کرج کالا با اطمینان خاطر و به راحتی این محصول را خریداری کنید.

پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه

شرایط فوق العاده نقدی کرج کالا

با 10 درصد ​ تخفیف